Kakšna naj bo prehrana ob menjavi letnega časa?

Kot izgleda se je mrzla zima dokončno poslovila, pobožali so nas prvi sončni žarki, ponekod so že vzklili zvončki, prav tako pa se bo počasi pričela setev prvih pridelkov. Na naših krožnikih bo tako več pestre, raznolike zelenjave.

Na tem mestu bi vas rada tudi opomnila, da je pomlad namenjena ne samo za čiščenje našega telesa, ampak tudi našega uma, težkih misli… Po težkih napornih dnevih predlagam sprehode v naravo, saj nam narava pomaga zbistriti um, napolni nas z pozitivno energijo, počutimo se bolj mirni, sproščeni ter tudi zaspali bomo lažje.


In kakšna naj bo prehrana?

Pomladna prehrana naj bo predvsem hranljiva, polna vitaminov,mineralov, antioksidantov. Na prodajnih policah sem že zagledala jagode, tako, da za zajtrk priporočam, da si narežete jagode, eno banano, malce ovsenih kosmičev z kokosovim jogurtom.

Za kosilo npr. rižoto s piščancem, popečeno zelenjavo ter zraven zeleno solato, motovilec.

Za večerjo si lahko pripravite regratovo solato z jajci. Na splošno velja, da večerjamo vsaj tri ure pred spanjem, da nas ne tišči v želodcu, da se bo telo lahko pripravilo na regeneracijo.

Prav tako ne smemo pozabiti, da v času prebujanja pomadi se pri veliki večini ljudi pogosto pojavlja pomladanska utrujenost, zato je zelo pomembno, da se zdravo prehranjujemo ter da se čimveč naužijemo svežega zraka.

Pomlad je tudi morda primeren čas, da se pred poletjem lotimo izgube pridobljenih kilogramov, zato svetujem redne manjše obroke, zadostne količine vode ( vsaj 2-3 litre) na dan, da pospešimo metabolizem, kajti, če pijemo premalo vode smo lahko tudi utrujeni, imamo glavobole. Velikokrat se zgodi, da takrat ko ne pijemo dovolj vode in nas popade lakota je lahko ta zaradi pomanjkanje tekočine, zato je zelo pomembno, da veliko pijemo.

 

Pridružite se pogovoru